tisdag 6 november 2012

EOTD

Här kommer dagens sminkning/öga. Jag älskar verkligen att sminka mig och framför allt om jag får tid att hålla på och kan använda lite färg. Vissa dagar kör jag verkligen all-in när det gäller färgskalan och vissa dagar gillar jag att bara använda en färgglad kajal. Idag blev det en ganska neutralt (för mig) öga med superhärliga rosa Yaya från Make Up Stores Foxy-kollektion samt lite lila för lite mer djup. Jag är riktigt imponerad över pigmenten i Yaya och måste nog införskaffa de andra två skuggorna i kollektionen.
Bildregn nu kanske?




Jag har använt:

Ansikte:
MUS Eyeprimer clear
Loréal True Match The Minerals D1-W1
The Body Shop Baked-To-Last Bronzer Warm Glow
Loréal Blush True Rose

Öga:
MUS MS Muffin
MUS MS Yaya
MUS MS Flamenco
IsaDora Gleaming Eyeshadow Wet & Dry White Silver

MaxFactor Masterpiece Max Mascara
RIMMEL Dark Brown eyebrow pencil

Läppar:
MUS Pink Dream kajal
Lancome Color Design Poodle Skirt


// Sleepy Elin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar