onsdag 21 november 2012

Mavala presenterar "Show Time"

När jag besökte Kicks senast så hittade jag en display med Mavala-lack som jag inte sett tidigare, nämligen deras kollektion "Show Time". Kollektionen består av sex st olika glitter-topplack i färgerna blå, röd, guld, lila, silver och brons. Och inte nog med det - de har stoppat i lite holografiskt glitter också för att göra det hela ännu mer intressant.


Bilden gör tyvärr inte lacken rättvisa för i affären var de urtjusiga och jag var riktigt nära att slå till på Sparkling Blue och Sparkling Violet - men det får bli nästa gång istället!


// Sleepy Elin

6 kommentarer:

  1. Passa på att slå till!
    Man kan aldrig veta när man får slå till nästa gång :)

    Brons tror jag är jäääla snyggt på sommartårna!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag borde kanske göra det :) Kommer kanske gå förbi en Kicks idag så vem vet?
      Jag tror på lila eller blå sommartår... Funkar bättre för en blekfis som mig :)

      Radera
  2. Kicks måste ha plockat fram dom igen eller så har Mavala gett ut dom igen för den här kollektionen släpptes till förra julen.
    Detta hindrar ju inte att de är väldigt fina och att man vill ha allihopa! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det så? Well, jag måste erkänna att förra julen så låg min totala lacksamling på ~15 lack för då var inte intresset så stor :)

      Radera
  3. Dom här såg jag när jag var i GBG och stod och höll i ett par men lyckades sansa mig..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, samma med mig. Det var så glittriga att man var tvungen att titta på dem, ögonen liksom drogs dit :)

      Radera