torsdag 8 november 2012

OPI "Meet Me On The Star Ferry"

 

Visar ett lila lack idag efter att ha läst på Lacky Corners blogg om November 8 for no H8 som hon i sin tur läst om på Llarowes facebooksida. För att göra en lång historia kort så handlar det om att visa att vi inte står bakom den mobbning som förekommit inom nagelbloggsvärlden den senaste tiden. Det är helt ok att visa bilder på nagellack även om man inte har perfekta nagelband och städar bilderna till perfektion! Så det så!

Visar därför lila, helt ostädade, naglar idag.


Jag har haft MMOTSF ett bra tag nu utan att ha testat det och den senaste tiden har jag undrat vad det var som gjorde att jag köpte det, så speciell är väl inte färgen... eller? Jo, exakt så speciell är den! Så vacker med sitt guldsilver skimmer i att jag inte kan sluta stirra på mina naglar. Det är tre lager på bilderna och utan topplack för jag kände att lacket inte behövde det.


// Sleepy Elin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar