lördag 1 december 2012

Snyggast NOTD under november?

Tänkte jag skulle göra en kavalkad av alla nagellack som visats på bloggen under november. Vilken blev din favorit?


 Chanel "Coco Blue" | Models Own "Lemon Meringue" | OPI "Meet Me On The Star Ferry"


Color Club "Angel Kiss" | HM "Nail Him" | Essie "Leading Lady"


Color Club "Ho-Ho-Holly" | Essie "Penny Talk" | Color Club "Gift Of Sparkle"


HM "Deep Deep Water" | OPI DS "Reflection" | Essie "She´s Pampered"


Color Club "Berry & Bright" | Color Club "Cherubic" | Orly "Bubbly Bombshell"


IsaDora "Blue Lagoon" | Essie "Navigate Her" | HM "Confetti Time"



Color Club "Glitter Wonderland" | Color Club "Snow-Flakes" | KleanColor "Holo Green"


Och sist men inte minst de nail arts jag lyckades åstadkomma under månaden:


Är den här sortens inlägg något ni tycker att jag ska fortsätta med? För det känns ju tråkigt om jag ska lägga ner massor av tid på ett megastort samlingsinlägg som ni ändå bara tycker är "Meh"...


// Sleepy Elin

14 kommentarer:

  1. Jag tycker att det var ett kul inlägg. Fortsätt gärna med det :) Sara

    SvaraRadera
  2. Kul att se alla samlade. Color Club - Glitter Wonderland var nog stora favoriten. Den MÅSTE jag köpa!Blue lagoon var å läcker :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Glitter Wonderland är sååå fin. Är glad att jag chansade på den serien :)

      Radera
  3. Jättekul inlägg! Får jag kopiera idéen? Var ett himla bra inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, vad glad jag blir att du tycker det! Självklart får du kopiera idéen, kör på!

      Radera
  4. Tycker det är ett bra inlägg, man får en liten påminnelse av vad man har sett :) DS Reflection föll jag handlöst för, helt underbart vackert! Känner att jag måste köpa några av OPI DS lacken nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, OPI DS lacken är verkligen fantastiska. Det LYSER ur nageln på ett alldeles speciellt sätt av dem.

      Radera
  5. Jag tycker också att det är roligt med en sammanställning!
    Min favorit är nog antingen Blue Lagoon eller Lemon Marengue.. Och Black and White..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan göra en snygg Sverige-manikyr med de färgerna :)
      Ja, Black & White är en favorit hos mig med. Så enkel men stilfull.

      Radera
  6. Jag är himla svag för HMs Nail him.
    Ring nail arten är snyggast denna månad enligt mig! ;)
    Kul med en sammanställning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Nail Him blev en oväntad favorit hos mig. Jag gillar att den är så BLÅ. Vad kul att du gillar min ring Nail Art. Jag blev jättenöjd själv men bilderna blev inge bra... :( Kanske för göra om den så jag kan ta ordentliga bilder :)

      Radera
  7. Kul idé så fortsätt du med detta:) Orlys Bubbly Bombshell går inte av för hackor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar som om inlägget och upplägget uppskattades så jag ska nog fortsätta. Man märker ganska snart om man legat pålatsidan ocskå för det blir inte så många bilder i samling-inlägget :)
      Ja, Bubbly Bomdshell var helt sprakande!

      Radera