tisdag 4 december 2012

Veckans Nail Art tema...

... blev bransch/varumärke! (Länk till LeLacks inlägg här.) Jag vet vad min första tanke var men eftersom det inte var så originellt så ska jag nog tänka vidare. Sambon verkar dock ha lite idéer så jag kanske tar en av dem :)

För oss som bloggar mycket om naglar så finns det tre speciella dagar i veckan som man inte vill missa. Det är Blå Måndag hos Mrs Data, Holofredag hos Skimmerskuggan och Nail Art Sunday hos LeLack. Jag gör verkligen så gott jag kan för att kunna vara med på alla tre och än så länge har jag lyckats. Jag tycker såna här temadagar för oss nagelbloggare tätare tillsammans och det gillar jag.  

Här följer länkar till mina bidrag hitintills:

Black & White
Blå Måndag:
Chanel "Coco Blue"
HM "Nail Him"
HM "Deep Deep Water"
IsaDora "Blue Lagoon"

Holofredag:
Color Club "Angel Kiss"
Color Club "Gift of Sparkle"
Color Club "Cherubic"
KleanColor "Holo Green"

Nail Art Sunday:
Svampning i rosa/rött och guld
Tema: Pojkvän/partner  
Black & White
Tema: Fåglar

// Sleepy Elin

1 kommentar: