måndag 7 januari 2013

Gästnaglar

Här kommer en manikyr som jag precis gjorde på min väninna Sanna. Hon älskar lila över allt annat och eftersom hon aldrig testat hololack förut så slog vi två flugor i en smäll :) Jag gjorde en gradient av Color Club Halo-Graphic och Glitter Gal Crushed Ego (min nya favorit Innocence från China Glaze ligger som bas). Och eftersom Sanna älskar allt som glittrar så la vi på lite rhinestones (från nail art vinsten) på ringfingernaglarna också. 


Efter att jag tagit bilderna och redigerat dem så såg jag att jag helt glömt att städa men ni får stå ut. Jag är skitnöjd och det är Sanna också!



// Sleepy Elin

4 kommentarer:

  1. Tjusigt! Hon måste ha blivit riktigt nöjd, jag hade iaf vart det. ;)

    SvaraRadera
  2. De var riktigt snyggt, kan tänka mig att Sanna blev glad. :-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Kul att se att vinsten kom till nytta så fort dessutom:) Visst är det roligt att göra naglarna på andra?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ÄLSKAR att göra naglarna på andra! Jag har gjort Sannas naglar tre gånger nu och det blir bättre och snyggare för varje gång tycker jag. Tyvärr så har jag inte så många andra nagellacksintresserade IRL-vänner men jag är glad för den jag har :)

      Radera