tisdag 22 januari 2013

Tips om en Giveaway!

Jag tänkte passa på att tipsa om en Giveaway som en av de bloggar jag läser har. Härliga Elin som har Nailmanic firar nämligen 500 st unika besökare genom att lotta ut två paket med tre nagellack i varje. Nagellacken som lottas ut ser du här nedan: 


Paket 1 - Glitter från China Glaze 
Pom Pom, Water You Waiting For samt Ring In The Red
Paket 2 - Holo från Color Club
Worth The Risque, Wild At Heart samt Revvvolution

Riktigt fina paket eller hur? 

Jag tänker självklart vara med och det tycker jag att ni ska vara också! Och för att extra många ska gå in och kika på Nailmanics blogg så tänker jag inte berätta hur man gör för att delta ;) Ni får helt enkelt klicka på Giveaway-länken här eller ovanför och kolla där! Finurligt va? :)


// Sleepy Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar