måndag 18 februari 2013

Kollektionssammanfattning: Leading Lady (Essie)

Och här ska ni få se på skönheter! Jag är så fruktansvärt glad att jag bestämde mig för att köpa hela den här kollektionen och inte bara "nöja mig" med de tre som jag trodde skulle vara snyggast, dvs Leading Lady, She's Pampered och Beyond Cozy. För faktum är att jag älskar hela kollektionen av hela mitt hjärta och inte ens vilda hästar skulle kunna få mig att skiljas från något av lacken.

Precis som med kollaktionssammanfattningen så finns det inte en chans att jag kan rangordna de här lacken. Jag gillar dem alla lika mycket och sen så tycker jag det är svårt att jämföra ett glitterlack med ett krämlack eller en jelly med glitter... Ja, ni vet ju redan att den här kollektionen har brädd! 

Leading Lady
Under min skrivbordslampa
Bulter Please
I ljustält med dagljuslampor utanför




















Beyond Cozy
Under min skrivbordslampa
Snap Happy
I ljustält med dagljuslampor utanför





















Where's My Chauffeur?
I ljustält med dagljuslampor utanför
She's Pampered
Under min skrivbordslampa





 
















Som sagt, hur rangordnar man lacken i denna kollektion? Alla lack är ju speciella på sitt sätt och har en fantastisk formula. Vilket lack kommer bli det mest använda av dem då..? Jo, jag tror det blir Butler Please eller Snap Happy, båda riktigt klassiska och kommer bli mina räddare när jag måste lacka naglarna snabbt utan en massa appliceringsbråk.
 
// Sleepy Elin

17 kommentarer:

  1. Håller med dig, det är inte lätt att rangordna dessa, alla är verkligen underbara. Meeeeen jag har nog en favorit ändå, och det är Leading Lady, såååå snygg. Vill ha!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Leading Lady är verkligen så fin, jag håller med :)

      Radera
  2. Många fina! Och visst blir man glad när man efter många men köper en hel kollektion och inser att det var en bra sak! :) Jag gillade nog Butler Please mest, färgen verkas så starkt lysande blå så jag vet inte om jag kan låta bli att köpa den trots priset.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Butler Please tycker jag verkligen att du ska satsa på! Så fasligt dyra är inte Essie-lacken bara man köper dem hos rätt e-tailer :)

      Radera
  3. För mig är det glasklart (och då ska ni veta att jag är en riktigt velig Våg i vanliga fall ;), Butler Please är min favorit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Butler Please är verkligen magisk! Helt underbar :)

      Radera
  4. Superfina, nu blir jag sugen på fler. Har Butler please och Leading lady men resten ser ju inte dumma ut heller...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samla samla samla :)
      Testa Snap Happy. Världens bästa formula. Typ applicerar sig själv!

      Radera
  5. Butler Please är så jäkla fin!

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Bra val! De är verkligen värda sitt pris!

      Radera
  7. Leading Lady har jag ju redan, men Butler Please skulle ju inte sitta fel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett av de snyggaste blå lacken jag har så jag kan inte annat än att hålla med dig, den borde du ha! :)

      Radera
  8. Jag gillar alla också, riktigt snygg kollektion, men Leading lady har jag petat på flera gånger. Verkligen min stil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Slå till på Leading Lady vettja! Man kan ju alltid byta de lack man inte tycker om :)

      Radera
  9. jag har inget av dem än men vill ha alla...

    SvaraRadera