lördag 9 februari 2013

Lacky Corner firar 1 år med en Giveaway!

En av de första nagellacksbloggarna jag började läsa när jag blev riktigt intresserad av nagellack var just Lacky Corner. Jag tyckte (och tycker fortfarande!) att Helena skriver på ett bra och personligt sätt och många av de lack som har legat på min önskelista (eller fortfarande ligger där) har jag sett hos henne. Jag skulle nog kunna gå så långt som att säga att hon gav näring mitt nagellacksintresse utan att själv veta om det :)

Nu firar Lacky Corner 1 år som blogg och det firas ordentligt med en Giveaway. Att delta är enkelt och självklart kommer jag göra det då en lycklig person får ett presentkort på $50 hos Llarowe, en nagellacksshop som jag själv inte handlat från förut men som många hyllar för deras utomordentliga service.

Jag tänker inte skriva här hur ni ska göra för att vara delta i Lacky Corners Giveaway, jag tycker ni ska gå in på hennes blogg för att ta reda på det. Lycka till!


// Sleepy Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar