söndag 14 april 2013

Nail Art: Funky French

Ja, jösses, inte är det här en nail art med temat Operativsystem inte... trots att det är det som LeLack satt som veckans tema :( Grejen är den att jag vet inte om det ens kommer bli nån nail art idag på det temat eftersom jag just nu sitter med nakna naglar och funderar för fullt. Jag har funderat hela veckan men inte kommit på något vettigt och när jag sen kom på något så insåg att jag tänk helt i fel banor och måste börja om...

... så ni får se en nail art som jag gjorde här om dagen efter att ha pratat med Anja på Facebook. Hon tyckte jag skulle göra en Funky French så då gjorde jag det helt enkelt :) Pekfingret sabbade jag lite så det blev inte alls som jag tänkt mig men det bjuder jag på idag. Färgerna jag använt är IsaDora Ancient Ruby som bas och sedan Beetle Green på tipparna och den lilla randen.



 Så, med lite tur kommer jag tillbaka senare med ett operativsystem och gör jag inte det så ses vi imorgon istället :)


// Sleepy Elin

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Färgerna är väldigt fina tillsammans. :)

    SvaraRadera
  2. Fint, jag hoppade nail art sunday idag och det fick bli ett härligt haulinlägg istället. :-)

    SvaraRadera
  3. Väldigt dov och fin manikyr.

    SvaraRadera