torsdag 11 april 2013

Nytt från Llarowe

Som ni såg igår så fick jag paket från Llarowe och idag tänkte jag visa er vilka lack jag valde att berika min samling med. Lacket som startade allt var Penny... Penny... Penny... från Dollish Polish eftersom det var det lack jag inte hann få när The Big Bang Theory-kollektionen först kom. 

Penny... Penny... Penny... från Dollish Polish, Cutie Pie från HITS
samt Hypnose och Magia från Jade

Och länge så tänkte jag att det var det enda lacket som jag skulle köpa... Men så kom tanken på att skaffa mig Cutie Pie från HITS eftersom jag inte har ett enda duokromt lack och Andrea som driver Tasty Tips tipsade mig om det. Och om jag ändå inte skulle hålla mig till ett enda lack så var jag ju "tvungen" att skaffa mig Magia från Jade eftersom alla lovordar det så mycket. Hypnose fick också följa med eftersom jag verkligen älskar blå holo :)

Jag måste erkänna att jag vill göra en nya beställning från Llarowe ganska snart :) Jag tror att jag äntligen fått upp ögonen för de här lite mer svåråtkomliga märkena som man inte kan hitta på Åhléns och Kicks. Och indiesar. Nagellacksvärlden håller verkligen på att öppna sig för mig! :)


// Sleepy Elin 

6 kommentarer:

  1. Llarowe och liknande sidor är verkligen döden för plånboken! ;)
    Vilka skönheter du valde! Du har lika bra smak som... jag :P

    SvaraRadera
  2. Ja, det är klart du ska steget ut i indie-världen!

    SvaraRadera
  3. Du kommer nog bli jätte glad för HITS lacket. Duokroma lack är magiska (tycker jag iallafall). Jag är själv super nöjd med mitt HITS lack och längtar efter att få bära mitt andra.

    SvaraRadera
  4. Förstår precis hur du känner, befinner mig på precis samma ställe :). Har dessutom "problemet" att jag inte vill ha ensamma lack, alltså måste ha iaf två från samma märke så att flaskan inte blir udda och ensam i Helmer :S.

    SvaraRadera
  5. Vilka läckra lack!!! Dollish Polish och Jade har jag aldrig testat (än) men jag är väldigt förtjust i mina Hits-lack. Jag är alltid livrädd att den smala flaskan ska välta när man lackar dock.

    SvaraRadera
  6. Det finns ju så mycket kul. Akta dig för att börja gå in på olika Etsy shoppar. Blir dyyyrt!!

    SvaraRadera