onsdag 10 april 2013

Tips på en fin Giveaway!

Klicka här för att komma till Giveaway-inlägget
Nu står de som spön i backen, alla dess skojiga Giveaways! Idag hjälper jag till att fira Emma som driver Nail Lacquer Love som även hon kommit upp i 50 st följare via Bloglovin. Grattis Emma!

Vinsten i Emmas Giveaway ser ni här till höger och den består av She Walks In Beauty från A England samt Paradise från Picture Polish. Jag har inte något av lacken själv men jag har sett swatches och de ser helt underbara ut så självklart ska jag själv vara med och tävla. För att få vara med och tävla om dessa vackra lack så behöver du svara på frågorna:

1. Vad ni vill se mer och/eller mindre av på Nail Lacquer Love?
2. Vilken är din favoritfinish på nagellack?  


Det kommer ta mig någon dag att klura på det, men Emma, du kan förvänta dig mail från mig strax! *gnuggar geniknölarna*


// Sleepy Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar