söndag 21 april 2013

Tips på en fin Giveaway!

En av de första tjejerna jag lärde känna genom mitt nagellacksintresse var Ann-Sofie som driver bloggen Colour it. Bloggen är en riktigt härlig nagellack- och sminkblogg som jag läst i princip sedan den startade i november förra året (vi började blogga ungefär samtidigt, haha). Den innehåller MASSOR med nagellack, sminktips, Glossyboxrecensioner och är skriven på ett härligt och personligt sätt. 

Här om veckan så kom Colour it upp i 75 st följare på Bloglovin och det ska självklart firas med pompa och ståt med en härlig Giveaway. Alla som deltar har chansen att vinna ett av dessa tre fina priser som du kan se till höger och om turen skulle vara på min sida så skulle jag bli glad över vilket pris jag än vann :)

För att vara med i hennes giveaway så ska man svara på två små frågor: 

* Vad tycker du är bra med Colour it och vad tycker du är mindre bra med Colour it?
* Vad önskar du se mer av på Colour it?

Det jag tänkte göra nu är att komponera ihop ett litet mail och det tycker jag att DU ska göra också!

Grattis Ann-Sofie till dina 86 st följare i skrivande stund!


// Sleepy Elin 

1 kommentar: