söndag 12 maj 2013

Color Club "Cosmic Fate"

Temavecka: Holo

Jodå, det är Nail Art Sunday idag men eftersom jag hade hjärnsläpp när jag gjorde dagens bidrag och glömde den viktiga ingrediensen av holo (!!!) så får det först bli ett holo-lack och så kommer min nail art ikväll när jag kommer hem från jobbet. Så ni får "hålla till godo" med Cosmic Fate från Color Club ett par timmar :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga att det här lacket är för färg... Nude? Orange? Persika? Beige? Ja, en underlig färg har det men vad gör det när det är så otroligt snyggt på naglarna? Jag trodde verkligen inte att jag skulle tycka om det så min tanke var först att bara swatcha det... men sen så tyckte jag om hur det såg ut så mycket att det blev en hel manikyr av det hela :) Färgen och regnbågarna fick mig verkligen på fall!


Precis som med alla andra lack ur Halo Hues-kollektionerna så var Cosmic Fate riktigt lättapplicerat och det krävdes endast två lager för att få det opakt. Kan vi inte alla bestämma tillsammans att Color Club måste fortsätta att spruta ur sig holos?


Jodå, Cosmic Fate är ännu ett riktigt riktigt vackert lack från Color Club. Ju fler lack jag testar från dem desto mer gillar jag märket måste jag erkänna och min samling lack från dem växer stadigt. Hur känner ni kring märket Color Club, hiss eller diss?

Färg: 5/5 
Applicering/formula: 5/5 
Elins betyg baserat på "känsla": 4/5 


// Sleepy Elin

4 kommentarer:

  1. Helt underbart. När jag får handla lack igen så får jag nog skaffa några Color CLub-holosar till. Behöver nog ha alla. :)

    SvaraRadera
  2. Otroliga regnbågar på det verkligen! :-)

    SvaraRadera
  3. Gillar!!
    Mer färgglada holos från CC tack :)

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fint! Snart måste jag nog ändå äga CC:s holos jag med... Lyckats stå emot hittills ;)

    SvaraRadera