tisdag 7 maj 2013

Ett litet haul-inlägg...

Jösses, jag hittar ju massor av skoj som jag glömt visa er när jag går igenom alla mina blogg-mappar på datorn. Dessa bilder bland annat! Under april så lyckades jag nämligen öka min samling med dessa lack trots köpstopp :) 

Lacken från Misa är från en sambeställning som Princessemma höll i under februari/mars men de kom inte i min ägo för än i mitten/slutet på april under en nagellacksträff med tjejer från Lacka - Byt.

Heaven White, Sorry Just Can't Help It och Double Date
Thicker Harder Stronger Nails Base Coat, Lipstick Cowgirl och
Girls' Night Out

Lacket från Color Club har jag köpt från en tjej i USA och är en del i min sökan efter alla holo-lack från Color Club. De sista lacken i samlingen är också på väg och så snart de kommer så ska jag visa er alla lacken samtidigt tänkte jag. Alltså flaskorna, inte swatches :D Sen så är det det fantastiska fantasy Fire från Max Factor, eller alltså, jag har inte testat det är men jag tror det är fantastiskt. Det lacket skickade en av min sambos väninnor i England till mig. Tack Rea! Sist men inte minst är det två frankelack som Princessemma frankat bara för mig. För att jag gillar lila (en färg som hon hatar), otroligt omtänksamt! Tack Emma!

Color Club Fashion Addict, Max Factor Fantasy Fire samt två st
frankenlack från Princessemma; Twilight Sparkle och Lavender Lake

Sen så har jag idkat byteshandel på Lacka - Byt också. Två lack från China Glaze och ett från OPI. OPI-lacket fick ni ju en sneak peek på i söndags när det var grunden i min nail art

China Glaze Some Like It Haute och Altantis samt
OPI Black Cherry Chutney

Det var det... Lite smått och gott den här gången. Om jag får gissa så blir det nog att jag testar något av Misa-lacken först eftersom de är de första lacken från Misa som jag skaffat till samlingen. När bilderna kommer är dock en helt annan fråga... Mina kortisnaglar vill helst inte visa upp sig just nu :(
 

// Sleepy Elin

7 kommentarer:

  1. Oh va många kul inköp/byten. :D Du ska se att naglarna växer, dessutom är det vår och luften blir mindre torr vilket brukar göra att naglarna växer en smula fortare.

    SvaraRadera
  2. Åh så mycket fina lack, ska bli kul att se dem! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket ögongodis! Jag älskar haulbilder, men är alldeles för dålig på att posta dem själv. Bättring...

    SvaraRadera
  4. Härlig haul,och vilka fina byten du gjort,smaskens :-D

    SvaraRadera
  5. Härliga lack, även om jag inte är så mycket för rosa.. =)

    SvaraRadera
  6. Double date vill jag gärna se.. verkar tjusig! =)

    SvaraRadera