torsdag 30 maj 2013

Kollektionssammanfattning: The Big Bang Theory (Dollish Polish)

Wow, jag lovade en kollektionssammanfattning av Dollish Polish The Big Bang Theory-kollektion för länge sedan men kom aldrig till skott. Nåja, här har ni alla lacken tillsammans och rangordnade efter hur jag gillade dem.

Penny... Penny... Penny...
Mjukt rosa crelly med laxfärgade glitter i flera
olika storlekar.

Coitus
Klar bas med glitter i bland annat ljust rosa,
ljust blått och guld.

I'm Not Crazy, My Mother
Had Me Tested

Klar bas med glitter i massor av olika storlekar
och färger. 


BAZINGA!
En klar bas som drar åt gult med glitter i gult,
rött och svart

Hade det inte varit för att det varit en TBBT-kollektion så tror jag inte att jag hade köpt något av lacken faktiskt, men jag är otroligt glad att jag gjorde det för Penny... Penny... Penny... är otroligt vackert och Coitus kan man nog göra en hel del med om man vågar experimentera lite med vilken färg man ska ha under. De andra två lacken är verkligen inte min kopp te... Men skojiga att ha i samlingen!


// Sleepy Elin

3 kommentarer:

  1. Skulle vara för att det just är TBBT då ... Man skulle kunna se det som "The Sheldon" subset, och då undrar man hur t ex "The Raj" subset ser ut. Fast "THe Wolowitz" subset skulle förstås vara mer färgglatt ... :-).

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig om ordningen! :) Hade nog själv bara köpt Penny, inte så förtjust i glitter i klar bas...

    SvaraRadera
  3. Njae, inte riktigt mina tekoppar det där. Penny kanske hade funkat dock.. =D

    SvaraRadera