onsdag 12 juni 2013

Indie Haul

Det dök upp massor med indie-lack i brevlådan igår som jag tänkte passa på att visa er nu när jag hittat blogglusten igen. Här är innehållen i ett paket från Edgy Polish samt två paket från Llarowe :)

Hare
Dauphine of Decadence, Own Your Opulence samt
The Teen Queen

Oopsie Daisies
Cherry Blossoms samt Glacier

Smitten Polish
Beautyberry Gumdrop samt Huckleberry Gumdrop


Cirque Ophelia
Nail Pattern Boldness Texas Tea samt I Believe I Can Fly

Jag vet inte alls vad jag ska testa först för det känns som att jag måste testa alla nu nu nu för de är så fina :)


// Sleepy Elin 

11 kommentarer:

  1. Ja, du måste testa alla, så lacka på. Jag vill se! :-)

    SvaraRadera
  2. Åhh helt underbart!! Nu måste vi få se alla dessa underbara indielack. :-)

    SvaraRadera
  3. Ååå Ophelia, älskar Ophelia!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fastnade för lacket när jag såg Martinas swatch hos Edgy Polish. Jag vara bara tvungen att klicka på köp! :)

      Radera
  4. Alltså, The Teen Queen och Cherry Blossoms ser fantastiska ut!

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar haul! Själv är jag mest nyfiken på Dauphine of Decadence och Glacier.

    SvaraRadera
  6. Vilka skönheter! Jag skulle vilja se Cherry Blossoms :)

    SvaraRadera
  7. Härliga lack! Börja med Oopsie Daisies!

    SvaraRadera
  8. Här var det mycket nya vackra lack. Texas Tea skulle jag vilja se.

    SvaraRadera