måndag 1 juli 2013

Snyggaste lacket under juni?

Wow vad tiden går fort, juni är redan slut! Jag har haft mer att göra under juni än vad jag haft sammanlagt mellan oktober till maj känns det som. Jag har jobbat på deltid, pluggat på heltid (Företagsekonomi B), besökt Gröna Lund TVÅ gånger (jag brukar normaltvis inte åka dit alls), hunnit med en nagellacksträff, kollat på Nordea Masters på Bro Hof (jag och sambon var där tre av fyra dagar) och sedan är det säkert massor av saker som jag glömt. Well, ett som är säkert är att jag inte har bloggat särskilt mycket iaf. Sex stycken nagellack, en nail art samt ett gästinlägg är allt jag bjudit på. Målet för juli får därför bli mint nio nagelack, vad sägs om det? *latmask*

Förresten, glöm inte att hejja på Christina så att hon kanske vill gästblogga lite mer, hennes blå nail art är verkligen supersnygg och jag vet att hon har fler ess i rockärmen ;)

 butter LONDON Fiddlesticks | Darling Diva Electric Sex | Milani Hi-Res


 China Glaze Dorothy Who? | Oopsie Daisies Cherry Blossoms | Emma Twilight Sparkle



Nail Art:


Blå Nail Art av Christina | 1 Up!


// Sleepy Elin
 

5 kommentarer:

  1. Måste nog säga att jag gillade Darling Diva - Electric Sex bäst om man nu måste bestämma sig förståss ;P

    SvaraRadera
  2. Fiddlesticks eller Dorothty, Who? är mina favoriter! Heja dig!

    SvaraRadera
  3. Hm, det blir nog ändå Fiddlesticks som är favorit den här månaden :)

    SvaraRadera
  4. Åh, min favorit ÄR faktiskt Christinas. Jag tycker dock inte alls att hon ska gästblogga mer hos dig, jag tycker att hon ska skaffa sig en egen blogg! =)

    SvaraRadera
  5. Favoriten här är nog Fiddlesticks:)

    SvaraRadera