onsdag 9 oktober 2013

NYX Advanced Salon Formula "Delectable"

Även om jag förbereder massor av rosa manikyrer inför nästa veckas tema United In Pink (läs mer hos Lacky Corner och Claws In Color) så tänkte jag ändå bjuda på rosa idag eftersom det är Princessemmas Pink Thursday. Dagens fantastiska lack är inget mindre än Delectable från NYX Advanced Salon Formula, ett guldrosa lack fullt av skimmer och flecks. 

Lacket har jag fått av Ingela i Födelsedagsgruppen och jag tycker hon gjort en väldigt bra val av födelsedagspresent. Delectable är verkligen ett Elin-lack och jag trivdes jättebra med det på naglarna. Nu ska jag väl inte vara sån men jag trivs oftast väldigt bra med rosa naglar, det är min färg helt enkelt. Tack så jättemycket Ingela!!!



På bilderna har jag tre lager av Delectable och ett lager Seche Vite ovanpå. Lacket var riktigt lättapplicerat och formulan jättefin. Måste säga att jag gillar NYX ASFs penslar, de passar mitt nagelmålande perfekt. Trots att det torkar normalfort så råkade jag dock smälla i tumnageln innan jag hann fota. Note to self: ta alltid bilder innan du ska diska...


Jag gillar Detectable, den rosa färgen med guldig brytning och vackra flecks. Jupp, absolut min sorts lack! Nu tänker jag kika runt och se om någon annan och visar rosa idag samt planera för United In Pink som är nästa vecka. Jag kan ju berätta att jag förberett två riktigt fina nail arts redan... :)

Färg: 5/5
Applicering/formula: 4/5
Elins betyg baserat på "känsla": 4/5
Inköpsställe: Fått i present


// Sleepy Elin

4 kommentarer:

  1. Men det är väl ändå bara onsdag idag Elin?
    Otroligt snyggt lack dock :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahaha, lol!!!
      Snacka om att jag är dagvill :)

      Radera
  2. Det var inte så pjåkigt detta:)

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint, guldskimmer är alltid fint!

    SvaraRadera