fredag 7 februari 2014

Manikyr på Princessemma

Jag insåg precis att jag inte visat er naglarna jag gjorde på Princessemma när hon var här i Sthlm och hälsade på senast. Emma kom hem till mig och eftersom hon beställt en manikyr av mig så gick jag all in när det kom till "pampering". Jag fixade nagelbanden och formade naglarna, bjöd på en avslappnande handmassage samt matade naglarna med nagelserum. Och sist men inte minst så målade jag hennes naglar så klart.  


Det här är resultatet av Blackout från Maybelline Colorama, Digital från Milani samt Rocky Ruby från IsaDora. Inte illa pinkat eller hur? :)


// Sleepy Elin

5 kommentarer:

  1. Jättefint! Verkligen läckert att använda hologlittret i en halvnagel och så vända på det på en accentnagel. Den idén kommer jag att låna någon gång! :)

    SvaraRadera
  2. Suuuuperfint! Duktig du är raring. <3

    SvaraRadera
  3. Men herregud jag dör lite vad vackert!!! <3

    SvaraRadera