torsdag 20 februari 2014

Nail Art: We Need More Bling!


Hm... vad är det här?! Jag hittade det här bilderna klara för att visas och jag kan ju säga att de legat här lääänge. Typ sedan i oktober tror jag. Fy på mig! 

Nåja, här är iaf en nail art som jag gjorde under United In Pink-veckan men som av någon anledning inte blev visad då - men jag visar den idag när det är Pink Thursday hos Prinsessemma istället :) Basen är Ditz från Different Dimension och sedan har jag svampat med Razzle Dazzle från Girly Bits och silverglittret är Nova från China Glaze. 

När jag kikar på bilderna så slår det mig verkligen hur snygga naglar jag hade då, innan jag började extrajobba på Espresso House. Man ska ju har kortklippta nakennaglar när man jobbar så jag tror inte ens mina fria kant ens är hälften just nu av vad den är på dessa bilder. Det där med kortklippta naglar struntar jag lite i, jag håller dem korta för att vara mig (typ 2-3 mm fri kant) och nakna och det får räcka. Som nagelterapeut kan jag ju inte ha fulnaglar, det funkar liksom inte. 


Jag hoppas ni inte är allt för sura över att jag är ganska väldigt frånvarande för tillfället. Det känns som att jag mest försöker hålla ansiktet ovanför vattenytan just nu, det är stressen över att inte får tillräckligt med timmar på Espresso House och sedan så vill jag ju hinna göra så mycket naglar som möjligt samtidigt som jag måste vara ledig nån gång då och då också. Och då blir mitt eget lackande samt bloggen lidande...

Men jag kommer igen, det är iaf mitt mål att hinna med bloggen på samma sätt som förut. Så ha tålamod med mig är ni snälla! 



// Sleepy Elin

4 kommentarer:

  1. Men guuud sååå snyggt, älskar färgen och glittret tillsammans. Läckert. :-) <3

    SvaraRadera
  2. Kanon snyggt! Härliga färger och bling

    SvaraRadera
  3. Nej men vad kul att du hängde på igår! Och med en super snygg nail art som alltid! :) Kram!

    SvaraRadera